Velkommen til nytt forum

Jeg var faktisk ikke moderator eller involvert på forumet etter 2005 eller så, så er nok ikke så mye jeg kan bidra på den fronten, aner ikke hvem som driver det nå. :slight_smile:

Ja det humper og går! Har bare sett livstegn fra noen av de gamle traverne her på steam, har dette forumet vært her hele tiden eller gjenopprettet nå?

Vi har holdt det gående siden dag 1. Men oteren ordnet nytt forum for et par dager siden.

Nå skjer det ting!

Også er alle stort sett snillere nå. Safe space.

Rått gjensyn :smiley:
Innbiller meg å ha invitet MortalCoil til cs noen ganger, hadde note på at det var deg stemmer det?

Ikke bluegrot og eriks

Nei, samso er faen meg blitt mannevond!

Hei ghawd!
Hei siddis!
Hei Ljungberg!

Whut, stemmer det men tror ikke jeg har sett invites. (Lagt merke til at du gamer cs på steam men synes det er så mye nytt i spillet at jeg har ikke orket å deale med det)

Så fett at ljungis og khamel er her

Litt mye vin nå.

Tenker også det trengs masse ty til @oliver som har gidda å skaffe oss nytt forum. Åja må han leve osv.

:sweat_smile::clinking_glasses:

True! Kvalitet har ingen leveringsfrist :sweat_smile:

  • monnich ffs!

Hei ghad! Og Zell og mønnich! Og siddis!

2 Likes

Sjæl!

Har Grandpa vært på forum egentlig? genetex?

Genetex var vel her en periode

Var ikke genetex innom ei ørliten periode og posta noen fete dikt, før han ble borte igjen?

Grandpa har ikke vært her siden oppstart tror jeg

Var i starten litt frustrerende at quotes var, eh, “nested”? Men nå når man er vant med å følge med på hva som quotes er det jo maks knall å få oversikta.

Er ikke mulig å endre på nickname lenger. Tussi ffs.