Velkommen til nytt forum

Bruk password reset med eposten din, hvis du ikke får det til så lag deg en ny konto og skriv her hvem du var, så skal jeg sende deg en PM med hva eposten din var (evt. endre den for deg).

Ikke endre på eposten din eller nicket, bruk den ene all-caps topicen (eller chattetråden) i cutting-indre kategorien til all chat frem til jeg gir grønt lys for å poste i andre topics :slight_smile:

Dette var weird. Men finner sikkert ut av det etterhvert

edit: Haha for en jævla olding jeg er. Leste ikke posten din før jeg svarte heller

Forandring :nauseated_face:

Er det grønt lys nå? Får helt OCD av liten forbokstav i nicket mitt.

Grønt lys!

Kom ikke inn med den gamle brukeren, så måtte mekke ny. Ser kun velkomstposten?

Har lagt deg til i cutting-indre :slight_smile:

Første titt på det nye forumet og eg ser ein logg av advarsler Strandis fikk for 20-15 år siden. Måtte le godt då :joy:

2 Likes

Hei Siddis!

Haha. Uff. Takk for sist! Hadde ikke forventet å se deg her igjen. Rotet rundt i gamle tråder i gårkveld, og i enkelte av de trådene fikk du greit gjennomgå fra enkelte.

Siddis :slight_smile:

Jeg endte opp med å finne den gamle BF-kontoen i går. Vi snakker 2005! Urovekkende nå å se hvor jævla sur og sint jeg var. En kjip type som egentlig ikke hadde det så bra

Sprøtt å lese hvor reflektere alle har blitt. Samtlige på feil side av 30?

Eg håper det bare går bra med alle saman, sjølv om nokre har blitt gråe i håret. 20 år sidan var jo kremtida, nå er det jo bare elendigheit med overvekt, grått hår, vondt rygg osv.

Huska ikke gammel epost. Alt ok?

:smiley:

Alt ok! Alt ok med deg?

Holdt på å dette av stolen når Kenny plutselig skrev til meg på bf at jeg måtte lage meg en bruker. Lever alle?

1 Like